A TIGI-t 1986-ban az Olaszországból Angliába vándorolt Mascolo család hozta létre, élén a márka és a világ fodrásziparának mai napig meghatározó és ikonikus alakjával, Anthony Mascolo-val.
A brand legismertebb és legnépszerűbb termékcsaládja a Bed Head 1996-ban került ki a fodrászpiacra, ami azóta is a szakemberek egyik kedvencének számít világszerte. Az elmúlt közel 25 évben sok változás történt a cég életében, többször átalakultunk. Egy dolog azonban mindvégig szem előtt maradt, a “fodrászoktól fodrászoknak” misszió.
A TIGI Kreatív Team – köztük Bódi Ákos és Kovács Mária -, szorosan együtt dolgozik a fejlesztőkkel, együtt alkotják meg, majd tesztelik az új termékeket. 2012 mérföldkőnek számít a brand életében, mert megalkottuk a professzionális piac egyik legkorszerűbb technológiával gyártott hajszínváltoztató termékcsaládját, a TIGI Copyright Colour-t -, aminek köszönhetően a márka még nagyobb népszerűségnek örvend, mint valaha.
A TIGI alapítója, díjnyertes és ikonikus fodrász, Anthony Mascolo, egyedülálló kultúrát hozott létre: egy családorientált kreatív központot, amely megosztja a tudást a TIGI oktatásain keresztül a professzionális fodrászokkal. A TIGI formálja a divatot, ennek megfelelően stílusos hajformázási ötleteket alkot fodrászoknak és a vendégeknek.
“Amikor nem találtuk azt a terméket amelyre szükségünk volt, megalkottuk.”
Anthony Mascolo