Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Ha nem a megrendelt terméket kaptam meg, mi a teendő?

  • Amennyiben Ön más terméket talál a csomagjában, mint amit megrendelt, kérjük azonnal jelezze ügyfélszolgálatunk részére emailben: info@tigi.hu vagy telefonon: 06 1 238 0157. Munkatársaink kijavítják a hibát.
Fizetéskor az előre utalást választottam, mi a teendő?
  • Előre utalás esetén kérjük a következő bankszámlára utalni a rendelés végösszegét. OTP Bank:11709002-20618977-00000000 Kedvezményezett: Díva Kft. Közlemény: rendelésszám. A rendelésszámot a visszaigazoló e-mailben találja.
Elfelejtettem a jelszavamat, hogyan tudok belépni?
  • A belépés menüpontban az elfelejtett jelszó ablakban tud újat kérni.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelés feladása után.
  • Előfordul, hogy a levelező rendszer beállításai miatt, a visszaigazoló e-mail a spam mappába kerül. Kérjük minden esetben ellenőrizze a spam mappáját.